2015

Jakby nie patrzeć, rok 2014 był moim rokiem przełomowym. Zmieniłam 3 razy pracę, 4 razy miejsce zamieszkania, odwiedziłam 16 krajów oraz przetłumaczyłam i zrobiłam adaptację książki historycznej. Udało mi się wiele spraw doprowadzić do końca i rozpocząć nowe, często ekscytujące wyzwania. Rozpoczęłam naukę nowego języka oraz ukończyłam 5 ważnych kursów. Nie piszę to po to by się chwalić, ale po to by podjąć wyzwanie roku 2015. Zmieniły mi się pewne priorytety i podniosłam sobie poprzeczkę ciut wyżej. Uważam, że życie to nie jest pasmo zaskakujących wydarzeń. Są sprawy, na które możemy mieć wpływ, ale są i takie, która znajdują się kompletnie poza naszą kontrolą. Nie ma więc co lamentować i ubolewać nad rozlanym mlekiem, ale trzeba się wziąć za siebie i sprawdzić, co można w danej sytuacji zrobić oraz jak wybrnąć z tych niedogodności.

Queen's Park Alice House

Robimy jednak grubą kreskę i odcinamy się od poprzedniego roku by móc rozpocząć ten w jeszcze lepszym stylu. Pojechałam więc do mojej ulubionej kafejki na Queen’s ParkAlice House by móc w spokoju zastanowić się nad swoim planem. Co w tym roku chciałabym osiągnąć? Jakie są moje konkretne (osiągalne!) cele? Co chce zmienić, a co rozpocząć (ewentualnie zakończyć)? Ktoś mi kiedyś powiedział, że noworoczne postanownienia nie są nic warte, bo i tak się ich nie trzymamy. Ja myślę, że to wszystko zależy od naszej osobowości. Jeśli coś sobię postanowię, to nie pozostaje mi nic innego jak wprowadzienie tego planu w życie.

W ramach tych noworocznych zmian, pojawi się troszkę inna forma mojego bloga. Pierwsze nowości do podejrzenia na moim koncie na instagramie. Drugi punkt programu to wprowadzenie angielskiego akcentu = blog ten będzie dwujęzyczny. Planuje również  powrót do korzeni, czyli przedstawienie różnych zakątków Londynu, ale w ciut inny sposób niż do tej pory. Pare sesji już zaplanowanych, nowe pomysły się zrodziły, a więc do dzieła! Mam nadzieję, że przyszła odsłona się Wam spodoba🙂

PS. Wytrwałości w spełnieniu Waszych wszystkich celów. Tych mniejszych i większych. Weźmy sprawy w swoje ręcę i zróbmy tak, żeby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego :)

Esti

Single Post Navigation

Skomentuj

