Świąteczny Londyn

Tegoroczne święta napajają mnie radością i nadzieją. Wokół tyle sie wydarzyło, moi znajomi się pozaręczali, rodziny się powiększają, realizujemy swoje własne marzenia. Choć na codzień żyjemy w biegu, w tym magicznym okresie wszystko spowalnia. Można zauważyć dzieci, które podskakują z radości po otrzymaniu prezentu, tulące się pary, śmiejących się znajomych, czy pijące wino przyjaciółki rozmawiające o życiu przy blasku buchającego ognia  w kominku. W chwili takiej jak ta dochodzi do mnie, że ten całoroczny chaos ma jakiś cel. Musi mieć. Jeśli tylko od czasu do czasu uda nam się na chwilę zatrzymać i spojrzeć na otaczający nas świat, wtedy to wszystko nabiera sensu. Postanowiłam spowolnić w te święta i przyjrzeć się tej świątecznej atmosferze…

swieta w londynielondyn swietalondyn xmashot chocolatekalendarz adwentowykot londynciasteczkakartka swiateczna

Wszystkie te zdjęcia przypominają mi o pewnych chwilach, które nie tylko zainspirowały i wciągnęły mnie w magię tych świąt, ale także pozwoliły mi docenić to co mam.

PS. Niech Wasze święta będą głośne, radosne, emocjonujące i pogodne. Odczucia miłości i szacunku podczas wigilijnej kolacji oraz śmiechu i zdrowia na kolejne dni. Niech się dzieje dużo by wspominać można było jeszcze więcej. A w tym całym kotle zawirowań , życze wam 10minut ciszy i stonowania, byście mogli spojrzeć na ten obrazek z boku i poczuć się szczęśliwym z tego, co macie.

Esti

 

Single Post Navigation

One thought on “Świąteczny Londyn

  1. Dzięki i wzajemnie Wesołych Świąt !!!

Skomentuj

