Święty Mikołaj

święty mikołąj

Pewnego dnia przyjdzie taki dzień, w którym zdamy sobie sprawę z tego, że i my możemy zostać Świętym Mikołajem ! Dziś dotarło to i do mnie. Zamiast rano zbiec do pokoju szukając prezentów urytych w szafie, bądź już od rana przebierać nóżkami oczekując wieczora, po prostu zwlekłam się z łóżka by pójść na śniadanie. Ot co, normalny poranek, a nie magiczny dzień. Jednak po paru łykach kawy i zerknięciu na mój przecudny kalendarz adwentowy, zdałam sobie sprawę, że to bycie Mikołajem, to wcale nie jest taka smutna wiadomość🙂

6.grudnia

Z okazji tego czerwonego dnia, duuuuużo radości z każdego prezenciku. Czy to materialnego, czy też bardziej ulotnego. Chodzi tu przecież o pamięć i uśmiech na twarzy tego obdarowywanego🙂

A dla tych mniej grzecznych też mam dobrą wiadomość… Oczekujcie Mikolaja troszkę późniejszą porą🙂

SANTA CLAUS

Ho ho ho … Esti

Single Post Navigation

Skomentuj

