Mam roczek!

1. urodziny

Wow…. bo inaczej się tego podsumować nie da. Dokładnie rok temu siedziełam w swoim mieszkaniu w Polsce zastanawiąc się nad tym jak będzie wyglądała moja przyszłość w Londynie. Chcąc spakować wszystkie rzeczy do toreb, posegregować dokumenty, dowiedzieć się czego jeszcze mi brakuje, postanowiłam zrobić listę, która miała mi pomóc ogarnąć cały ten bałagan. Tak oto powstał ten blog. Jasne, że jeszcze doszedł aspekt rodziny, która chciała śledzić każdy mój krok w obcym mieście, ale to już taki mały szczegół🙂

W każdym bądź razie, równo rok temu narodził się mój mały projekt. www.estiwlondynie.wordpress.com , a wraz z nim przygoda na facebook https://www.facebook.com/EstiWLondynie oraz na instagram http://followgram.me/estiwlondynie

Robiąc krótkie podsumowanie:

– motywacja by odkrywać nowe rzeczy

– niesamowite przygody

– masa zdjęć, słów i przebytych kilometrów

– blog znalazł się na liście najlepiej czytanych blogów o podróżach

– możliwość poznania świetnych ludzi

– relaksująca odskocznia od codzienności

Na koniec chciałabym podziękować wszystkim, którzy śledzą bloga, wysyłąją mi wiadomości oraz maile oraz zapraszają na kolejne eventy bym mogła je opisać. Niezła inspiracja by zrobić kolejny fajny post.

Koniec oficjalnej przemowy, czas zacząc świętowanie, bo przecież urodziny to urodziny! (albo raczej każda okazja, to dobra okazja…)

Esti

Single Post Navigation

Skomentuj

