Forbidden Planet

Jeden z najlepszych sklepów w jakim w życiu byłam! Istny raj dla fanów komiksów. Może jeszcze są tacy, którzy nie są uświadomieni, że mam bzika na punkcie STAR WARS. No więc wszem i wobec oświadczam – mam. Dlatego wczorajszy dzień był szczególnie ważny, ponieważ jeden z aktorów, który będzie miał zaszczyć zagrać w VII części Gwiezdnych Wojen oprowadził mnie po tym bajkowym miejscu…FORBIDDEN PLANET

sklep z komiksami

Znajdziecie pod podanym adresem:

  • 179 Shaftesbury Avenue
  • London
  • WC2H 8JR

http://forbiddenplanet.com/

Piętrowy sklep, w którym znajdziemy gadżety z każdego filmu, komiksu, bajki…

komiksgwiezdne wojnydarth vaderkostkalord of the rings

koniki ponybatman

Piętro ponieżej znajdują się wszystkie książki, komiksy, specjalne wydania albumów, niecodzienne czasopisma

ksiązkidart vader, leja

 

PS. Najwięcej radochy to i tak chyba miały duże dzieci🙂

batmanstar wars

PPS. Ja wyniosłam z tego sklepu milion bardzo potrzebnych rzeczy, Natomiast zauważyłam w rogu jedyna i niepowtarzalną lampkę UV. Stałam pod nią parę godzin, aż w końcu dobrzy ludzie się nade mną zlitowali i dali mi ją w prezencie. Bardzo serdecznie dziękuję🙂

fluorescencyjne paznokcie

 

Esti

Single Post Navigation

Skomentuj

