The Shard

Najwyższy budynek Europy Zachodniej – The Shard. 

Pierwsza atrakcja czeka na  68 piętrze, czyli na wysokości 244 m. Zapierający dech w piersi widok na całe miasto. Miałam to szczęście, że wjechałam na górę , gdy jeszcze było widno. Czyli moje pierwsze „zwiedzanie” odbyło się za dnia.

Następnie udałam się na piętro 72, stanowiące najwyższy i najlepszy punkt widokowy miasta. Na to piętro dotarłam, gdy już był zmrok… Przepiękny widok na Londyn nocą. Stojąc na tarasie i spoglądając w dół człowiek przypomina sobie czemu zakochał się w tym „miasteczku”🙂

Ważne informacje:
– na pierwszym tarasie widokowym są teleskopy, dzięki którym możemy jeszcze lepiej zaobserwować niektóre punkty. Teleskopy te są za darmo.

– Wieżowiec the Shard jest otwarty dla między 09:00 a 22:00 (ostatnie wejście o 20:30)

– bilety ulgowe dla dzieci w wieku od 4 do 15 lat. Dziecko zawsze musi znajdować się w towarzystwie osoby dorosłej.

-Bilety można rezerować online

-dojazd jest bardzo prosty. The Shard znajduje się zaraz koło stacji London Bridge.

shardshard

shardthe shardlondon bridgeshard

 

Esti

Single Post Navigation

Skomentuj

