Hampstead Heath

park w Londynie

Wczoraj chciałam odpocząć. Uciec od tego zgiełku, na chwilkę zebrać myśli i tak zwyczajnie zniknąć. Zadzwoniłam do znajomego, który zna same takie miejsca w Londynie i zaprowadził mnie do… tajemniczego ogordu😉 Hampstead Heath

Jak tam dojechać? Najprościej autobusem numer 210 ze stacji metra Golders Green (Northern Line)

Cały park jest po prostu przepiękny, ale najlepsze jest w nim to, że w ogóle nie odczuwamy tego, że jesteśmy w jednej z największych metropolii w Europie!

park w londynie

park Londyn

W  parku znajduje się ponad 30 zbiorników wodnych. W jednym jeziorze mogą się kąpać przedstawiciele obu płci,jednak w dwóch pozostałych, otoczonych gęstymi krzakami, obowiązuje segregacja.

pływanie w Londynie

Ponieważ, gdzieś głęboko we mnie ciągle jest małe dziecko, doszukałam się pare  magiczno- bajkowych elementów… Miś i drzewo życia z króla lwa🙂

liść

król lew

Park, który ma notabene 310 hektarów! prowadzi przez ogromną polanę do lasu, w którym można się zgubić… oj uwierzcie mi…

Londyn

W Hampstead Heath jest możliwość (bezpłatnie) zwiedzić Kenwood House lub puścić latawiec z Kite Hill… Najlepiej wybrać się tam jednak na całodnowy piknik…Ostatnio pogoda nam sprzyja, więc to taka mała propozycja z mojej strony😉

instagram

Esti

Single Post Navigation

Skomentuj

