Nie ma jak w domu….

Po pół roku pobytu w UK postanowiłam odwiedzić stare kąty. Wylot ze Stansted, kierunek : Katowice.   Nie wiem, z jakiej wy przeglądarki korzystacie, ale ja używam http://www.skyscanner.net/W szybki i prosty sposób możemy znaleźć tanie połączenia. Chyba najtańszą opcją jest Ryanair, dzięki któremu w niecałe 2h byłam na miejscu. Jeśli nie chcemy przepłacać, to zamiast wielkiej walizki, wystarczy zabrać bagaż podręczny, w który możemy zmieścić 10kg prezentów dla wszystkich członków rodziny i znajomych :)  Kolejnym plusem zostawienia walizy w domu jest możliwość późniejszego przyjazdu na lotnisko (nie trzeba stać w kolejce w celu odprawienia bagażu) .

Ryanair

Londyn pożegnał mniej deszczem, jak to zwykle ma w zwyczaju. Na szczęście trafiłam na ciepły weekend w PL, więc tym bardziej mój weekend mogę zaliczyć do tych bardzo udanych. Brak jakichkolwiek limitów związanych z jedzeniem bądź snem. Zresztą widać na obrazkach poniżej🙂 Było pysznie i intensywnie. Juwenalia, urodziny mojego brata, siostry, Dzień Matki… Nie zdążyłam też z tych powodów odwiedzić wszystkich mi bliskich, ale zawsze taki weekend można przecież powtórzyć🙂

pyszności

Polska

 

Mój znajomy po obejrzeniu zdjęć zadał mi dwa pytania.

1.Czemu wódka zajmuje główne miejsce na zdjęciu ??  hmmm no więc odpowiedź poniżej

wódka

2. Czemu zdjęcie alkoholu to jedyna rozmazana fotka z całego albumu?? I na to pytanie już nie potrafię udzielić poprawnej odpowiedzi🙂

Esti

Single Post Navigation

2 thoughts on “Nie ma jak w domu….

  1. Swietnie odpowiedziane z ta salatka…. nie ma impry bez dobrej gorzołki. Pozdrawiam

  2. E tam wódka – pozostałe zdjęcia są ciekawsze😉

Skomentuj

