St. Patrick’s Day

Od wczoraj już celebrujemy ten dzień! Wielka impreza na Camden, potem przejazd do centrum. Obowiązkowo zielone wstawki i guinness bądź whisky. Wszyscy się bawią, nikt nie trzeźwieje.  Jedna z lepszych imprez, a to wszystko z okazji Dnia Świętego Patryka. Patron Irlandii, koniczynka i te sprawy. Wszystkie puby zapełnione, ludzi cała masa, przejść się nie da. Ale cały w tym urok. Od razu przypomniał mi się odcinek z How I met your mother i Barney mówiący ” I’m awesome” , bo mniej więcej tak tu dziś wyglądało 🙂 Jak poznałem waszą matkę

Oto parę zdjęć z dziś. Wczoraj nie można było nic udokumentować, za dużo ludzi mogło by mnie pozwać 🙂 A na to mnie nie stać…

Esti w Londynie

Esti w Londynie

Esti w Londynie

Może za rok uda mi się wyskoczyć na obchody tego święta do Irlandii…. Tam to dopiero się działo…

 

Esti

Single Post Navigation

Skomentuj

