Kobiecy weekend w Londynie

Kończy się weekend, czyli kończą się nasze marcowe kobiece uroczystości w Londynie. 8.Marzec Dzień Kobiet oraz 10. Marzec Dzień Matki. Nie wiem czy coś specjalnego w tych dniach się tutaj wydarzyło, bo ja swój weekend spędziłam w łóżku z gorączką…Jednak, gdy jak zwykle biegłam na autobus w piątek po pracy, zauważyłam coś, co poprawiło mi humor na cały dzień. W miejscu, w którym zazwyczaj stoi starszy pan z hot- dogami, pojawił się wielki stół z kwiatami. Kolejka przeogromna, bo chyba mężczyźni sobie przypomnieli o tym święcie wychodząc z metra.  Biedna pani kwiaciarka robiła co mogła, ale i tak kwiatów brakło. Zawiedzeni mężczyźni na szybko wymyślali inne prezenty bądź inne wymówki😉 A ja siedząc sobie na ławce i oglądając całe to przedstawienie, zachorowałam. Ehhh nie śmiej się dziadku… No,ale niestety pogoda też nam nie sprzyjała. Czekam już na powrót słońca, bo ileż można chodzić z parasolką…. Miszka zresztą uważa tak samo deszczowy Londyn

Wracając do kobiecego święta.  Czego nam życzyć??? Może od czasu do czasu pewnej odskoczni, byśmy zrobiły sobie taki dzień tylko dla siebie. Typowo babskie zakupy, lody, alkohol, impreza,spa,masaż. Kto co lubi….a to wszystko po to by odpocząć…i zatęsknić za codziennym zgiełkiem.

PS.  Dziś dzieciaki mojej koleżanki kupiły jej babeczkę z okazji jej święta.. przeurocza scena😀 Plotkujemy jak to zwykle o wszystkim i niczym, gdy nagle dwójka dzieciaków wpada do kuchni, wspina się na palce, wystawia babeczkę wysoko nad główki i mówi ” to dla ciebie mamusiu”… Wszyscy się wzruszają,tulą i całują, po czym córeczka biorąc paczkę chipsów krzyczy „zrób mi coś do picia”, a jej brat „jestem głodny!”…. No to spojrzałyśmy na siebie i znów wróciłyśmy do plotek :)  Ot co, taka mała odskocznia. Oby ich było jak najwięcej🙂

Mother's Day

Esti

Single Post Navigation

Skomentuj

