Dzień Babci i Dziadka

Mam najwspanialszych dziadków na świecie! Zawsze mogę na nich liczyć, o każdej porze dnia i nocy. W sumie nie tylko ja🙂 Są największa podporą mojej rodziny. Są również moimi najgorętszymi fanami, dlatego ten wpis dedykuje właśnie im.

Dzień babci i dziadka

Jestem zdania, że ten dzień powinno się celebrować codziennie. Nieważne gdzie jesteśmy i co robimy. Moje życie układało się różnie, wędrowałam różnymi ścieżkami i w różnych miejscach bywałam. Teraz trafiło na Londyn :)  jednak zawsze wiedziałam, że mój dom jest tam, gdzie moi dziadkowie. Dlatego korzystając z tego pięknego dnia i z tego, że mam tę możliwość przekazania im życzeń na blogu (telefonicznie oczywiście też już były, ale oni uwielbiają śledzić moje wpisy) chciałabym napisać parę słów.

Dzień babci i dziadka

BABCIA

Manager rodziny. Wszystko co się dzieje, zostaje zanotowane. Zresztą odziedziczyłam to po niej, więc mam komu być wdzięczna za dar dobrej organizacji. Kocha nowości, pyszne jedzenie i dalekie podróże. Zakupy z nią to jeden z moich ulubionych punktów dnia! Z nią to i na koniec świata bym pojechała🙂

Dzień babci i dziadka

DZIADEK

Mój największy kumpel. Łasuch i kucharz w jednym. Poczucie humoru i genialna pamięć to jego atrybuty. Zawsze mnie wysłucha i pomoże rozwiązać wszelkie problemy. Złota rączka rodziny, gdyby nie on musiałabym do wszystkiego zatrudniać ekipy remontowe🙂

Dzień babci i dziadka

Na koniec wszystkie Wasze wnuczki chciałyby Wam życzyć dużo zdrówka, uśmiechu i radości z życia. Dziękujemy za wszystko….😉

Dzięki za odrobinę prywaty.

Esti

Single Post Navigation

Skomentuj

