M&M’s World!

Sklep M&M's

Oto największy sklep M&M’s na świecie. Ja,tak samo jak większość dorosłych, poczułam się znów mała dziewczynką, gotową sięgnąć po wszystkie łakocie. Jak dotarłam do tej krainy radości?? Całkiem prosto. Tropem żółtych torebek! Otóż idąc wzdłuż Tamizy zauważyłam, że co 5 osoba idzie z przeuroczą żółtą torebką z logo m&m’s ciesząc się jak dziecko. Niczym Sherlock odnalazłam źródło tego szczęścia. Oto adres: Leicester Square, London WC2, United Kingdom.

Patrzcie i podziwiajcie😉

Sklep M&M's

Sklep M&M's

Sklep M&M's

Sklep M&M's

W tym sklepie znajdziemy dosłownie wszystko! Od rzeczy kuchennych (takich jak kubki, talerze, rzeczy do pieczenia ciasteczek), przez przybory toaletowe, ubrania, zabawki, kosmetyki, biżuterię, aż po słodycze, rzecz jasna.

Sklep M&M's

Sklep M&M's

Na koniec można było sobie zrobić zdjęcia z samymi bohaterami.

Sklep M&M's

Sklep M&M's

Trzeba mnie było stamtąd wyciągać siłą… Tyle pyszności w jednym miejscu. No cóż, na szczęście jutro mogę tam wrócić🙂

A teraz wybaczcie , ale idę wszamać swoje M&M’s🙂

Sklep M&M's

Esti

Single Post Navigation

3 thoughts on “M&M’s World!

  1. To już wiem gdzie będę chciała trafić następnym razem będąc w Londynie!
    Dzięki i zazdroszczę!🙂

  2. Zrobimy tam warsztaty😀

Skomentuj

