Kupić walizkę czy auto??

Wczoraj, żegnając ostatnie ciepłe dni lata w rodzinnym gronie, padło pytanie, po którym nastąpiła w sumie dość dłuższa chwila ciszy. CO TY ZE SOBĄ WEŹMIESZ?

Sądzę, że decyzja była by o wiele prostsza, gdyby miał ją podjąć mężczyzna. Kobieta, czyli w tym przypadku ja, chce wziąć wszystko! Zaczynając od ubrań, butów i torebek, kosmetyków, leków ( te warto wziąć, nawet w sporej ilości) ręczników, kończąc na czajnikach, pralkach i całej zastawie na stół (może stół też wziąć? )

Wyżej wymienione pomysły nie są wcale krytyką pod kątem kobiet, bowiem taka była moja pierwsza wizja. Wziąć wszystko, a nawet i coś dokupić ( bo co jak na miejscu będzie to droższe, albo akurat nie będzie mojej ulubionej kawy? ). Na szczęście ( czy niestety🙂 )  otaczają mnie inteligentni faceci, którzy chętnie wyleją mi przysłowiowy kubeł zimnej wody, podczas gdy ja wpadam na kolejne świetne pomysły! Tak było i tym razem i tu akurat jestem im wdzięczna. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym im uwierzyła tylko na słowo. Zaopatrzyłam się w książki o Londynie (zdjęcie nr 1) i przeczytałam też co warto, a co nie warto ze sobą zabierać.

Zdjęcie nr 1

Wracając więc do listy rzeczy niezbędnych (nie mówię tu o dokumentach, te opiszę później) uważam , że trzeba zabrać to, czego się naprawdę potrzebuję + jakieś 3 kg bzdetów, które mieć musimy i basta. Każda kobieta przecież ma w samej torebce właśnie 5kg takich samych najpotrzebniejszych rzeczy🙂

Swoją drogą faceci to też ciekawy przypadek. Wolą zostawić czajnik, ręczniki, talerze, ba! nawet o jakimś sprzęcie wolą zapomnieć, ale swoją 20letnią koszulkę z uroczym nadrukiem, bądź otrzaskany stary kubek bronić będą jak Rejtan i koniec końców, te rzeczy oczywiście znajdą się w walizce.

Temat, tak jak powinno zresztą być, zawiera słowa klucze. To wszystko, co potrzebujemy, chcemy, bądź niezbędne mamy upchać do walizki czy kupić/wynająć auto??

Do samolotu ( w zależności od linii ) możemy zabrać 20kg / 30kg + 5kg bagażu podręcznego.Koszt wylotu zależy od terminu oraz linii.Możemy znaleźć połączenie już od 35zł, a równie dobrze możemy zapłacić aż 400! Cena wynajmu auta po podliczeniu wszystkich kosztów (wynajem, benzyna,ubezpieczenie,zaliczka)rozpoczyna się od tysiąca i szybko mknie w górę. Kolejnym wyjściem jest dojazd autobusem/ autokarem,a cena biletu zaczyna się od 385 zł. Jest też i czwarta opcja. Można lecieć samolotem, zabrać te 25kg ze sobą , a paczki wysłać autokarem, bądź firmą transportową lub (tu dla odważnych) pocztą. Czyli od wyboru do koloru.

Ja wybrałam bramkę nr 2 i jadę autem. Nie potrafię zdecydować co wziąć, a co nie, a w dodatku chce zabrać ze sobą Miszkę ( zdjęcie nr 2) , a ta  księżniczka musi mieć komfort jazdy.

Zresztą, jakby na to nie patrzeć, będzie to kolejna przygoda i mnóstwo miejsc do zwiedzenia po drodze!😉 A reportażyk z podróży będzie oczywiście TU😉

 

Esti

Single Post Navigation

4 thoughts on “Kupić walizkę czy auto??

  1. maggot on said:

    Fajnie, że bierzesz psa ze sobą. Powiedziałaś o nim/niej właścicielowi mieszkania? Bo oni tu lubią o to robić problemy. I zamiast kawy weź herbatę – tej pierwszej jak dobrze wybierzesz w sklepie poznasz 5 ulubionych smaków, ale tej drugiej się nie da pić. No, albo źle trafiłam.
    Tu wszystko jest super, a jeśli jedziesz do pracy to naprawdę nic nie potrzebujesz brać ze sobą bo wszystko sobie kupisz po pierwszym tygodniu.

  2. kaśka on said:

    Esti , pamiętaj że zanim weźmiesz psa , musisz mu porobić badania i z tego co pamiętam musi przejść kwarantannę .

    • właśnie za niedługo powstanie o tym notatka. Dzięki wielkie za radę🙂 komentarze można też zamieszczać na fejsbuku, wtedy łatwiej mi odpisywać i może powstać fajna dyskusja🙂

  3. a na ile wyjeżdżasz?😉

Skomentuj

