Jak wyjechać i nie zwariować!

Rozpoczynam wielkie odliczanie. Już w listopadzie zacznie się moja przygoda w Londynie, a wraz z nią całkiem nowy rozdział.

Jak to wszystko ogarnąć? Co zrobić przed wyjazdem, co ze sobą zabrać, jakie dokumenty trzeba przygotować i jak dotrzeć na miejsce? To tylko niektóre pytania, które nie dawały mi spać.

Postanowiłam więc działać. Będę zbierać tu potrzebne informacje, różne ciekawostki oraz przemyślenia. Nie zabraknie również zdjęć, które będą tu jednym z głównych (mam nadzieję) atutów🙂

Dziś, jakże zresztą przemiły osobnik ( tu pozdrowienia dla Pana Marka) spytał mnie, skąd pomysł na tę stronkę. Początkowo miał to być blog tylko dla najbliższych by na bieżąco mogli podglądać moje wyczyny w Londynie. Lecz z każdym kolejnym dniem, kiedy to szukałam ważnych dla siebie informacji dotyczących wyjazdu, coraz bardziej przekonywałam się, że wiadomości organizacyjne są nie tyle ważne ,co wręcz niezbędne. Kropką nad i był blog Pana Piotra🙂 , który pomógł mi zdecydować się na ten krok.

Zapraszam również na profil na:

twitterze: https://twitter.com/estiwlondynie

oraz na fb : https://www.facebook.com/EstiWLondynie

Esti

Single Post Navigation

Skomentuj

